Feb 082010
 

virgis klausė: Norėčiau sužinoti, kas galėjo nutikti Renault Espace 1995m gamyklinei signalizacijai, valdomai rakteliu. Varikliui dirbant buvo atjungtas akumuliatorius, ir dabar neveikia raktelis, signalizacija užblokavus kurą, gal dar ką ir daugiau, nors su dujomis užsiveda. Gal kaip nors būtų galima atblokuoti namuose, gal yra koks saugiklis, kuris galėjo sudegti, o jegu ne, tai kiek galėtų kainuoti toks darbas pas meistrą?

Automobilių Guru atsako:

Na, situacija tikrai nekokia, greičiausiai nudegė kažkas variklio valdymo bloke. Ta gamyklinė raktelio signalizacija – imobilaizeris, sumontuota viršuje viduryje (po lubomis), ir ji su variklio valdymo bloku susijungia per ryšio liniją. Kiekvienas imobilaizeris turi būti programiškai suderintas su valdymo bloku. Atjungti akumuliatorių veikiant varikliui visada labai pavojinga, nes akumuliatorius veikia kaip generatoriaus įtampos šuoliukų filtras, o jį atjungus įtampa gali stipriai užaugti ir sugadinti automobilio elektronikos sistemas.
Manau, reiktų parodyti automobilį meistrams, jie išsiaiškintų, ar sudegė variklio valdymo blokas, ar imobilaizeris, ką reiktų keisti ir kiek tai kainuotų (prieš keletą metų tokio automobilio variklio valdymo blokas kainavo apie 400 Lt).
Sėkmės.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 343 access attempts in the last 7 days.