Oct 182004
 

Little klausė: Tikrinant paštą atsiranda klaida: The connection to the server has failed. Account: ‘pop.takas.lt’, Server: ‘pop.takas.lt’, Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E Kas nutiko?

Guru atsako:

I variantas: Jūsų kompiuteryje veikia daugiau nei viena el. pašto programa. Kai abi programos vienu metu bando prisijungti prie tarnybinių stočių pašto patikrinimui (POP3 protokolu, 110 prievadu), Outlook Express (klaida numeris: 0x800CCC0E yra Outlook Express programos klaida) gali susidurti su problema ir apie tai pranešti.
Tokios problemos sprendimas: pabandykite išjungti antrą el. pašto programą ir pažiūrėti, ar tuomet veikia Outlook Express. Jei taip – galite pabandyti perkelti abi paskyras į Outlook Express programą.
Kitas galima problemos sprendimas – pašalinkite Outlook Express paskyrą (Tools-> Accounts…–> Mail–> Remove) ir pridėkite ją iš naujo (Tools-> Accounts…–> Add–> Mail). Kai kuriais atvejais tai taipogi padeda.

II variantas: Jūsų naudojama antivirusinė programinė įranga (tiksliau, jos komplekte esanti arba atskirai įdiegta užkarda (angl. firewall)) gali blokuoti prisijungimą prie Tako tarnybinės stoties 110 prievadu. Šis punktas turėtų būti keičiamas nuostatų lange (kai kurios užkardos pirmą kartą po jų įdiegimo jungiantis su Outlook Express (kaip ir bet kuria kita programa) prie Interneto gali užklausti, ar norite leisti tai programai jungtis prie Interneto, ar ne). Kaip tai atlikti su Jūsų naudojama užkarda – galite skaityti jos aprašyme arba patikslinę atsiųti klausimą mums.

III variantas – jei prie Interneto jungiatės per komutuojamą ryšį (naudojate modemą), tuomet gali kilti problemų su jo nustatymais. Galimi taisymai:

  1. eikite šiuo keliu: My Computer -> Dialup Networking -> dešiniu pelės mygtuku spragtelėkite savo IPT (Interneto paslaugų tiekėjas) pavadinimą ir išsirinkite meniu punktą Properties-> iš naujo įveskite Area Code nuostatas (vietovės kodas, IPT tel. numeris).
  2. eikite šiuo keliu: Control Panel -> Modems -> Connection ir patikrinkite, ar įjungtas modemo atsijungimas nuo tinklo po nustatyto laiko. Galite pamėginti pakeisti šią nuostatą.
  3. Patikrinkite kitus įrenginius, prijungtus prie telefono linijos, ir iš naujo įkiškite laidą į modemą (galbūt nėra kontakto).


Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 2361 access attempts in the last 7 days.