Dec 012008
 

Darius klausė: Turiu Honda Civic su nestandartiniu radiatoriumi (jis yra gerokai didesnis). Pavažiavus miesto sąlygomis kokių 20 kilometrų radiatorius išlieka šaltas, nors žarnos būna įšilusios, šildytuvas veikia gerai, prietaisų skydelyje rodo darbinę temperatūrą. Ar tai nekenksminga varikliui ir aušinimo sistemai? Ar reiktų ką nors keisti?

Guru atsako:

Variklyje yra tokios temperatūros aušinimo skystis, kokią temperatūrą rodo prietaisų skydelis, tos pačios temperatūros skystis cirkuliuoja ir salono šildytuvo kaloriferiu. Į patį aušinimo radiatorių (kuris yra automobilio priekyje) aukštesnės temperatūros skystis paduodamas per termostatą tada, kai variklyje temperatūra pakyla aukščiau darbinės, karštesnis skystis paduodamas į radiatorių, o šaltesnis paimamas iš jo – taip palaikoma optimali darbinė temperatūra.
Jei aušinimo skystis yra normalios koncentracijos, tuomet jokio pavojaus nėra, tačiau jei aušinimo skystis yra „silpnas“, tuomet atsiranda pavojus radiatoriui užšalti važiuojant žiemą, kol šiltesnis skystis neprišildė radiatoriaus. Užšalus sutrinka cirkuliacija ir variklis gali perkaisti.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 235 access attempts in the last 7 days.