Jan 292008
 

Aurimas klausė: Ar turi teisę pardavėjas nekeisti sugedusių kompiuterio dalių, jei pažeistas garantinis lipdukas, bet dalys atitinka įrenginio specifikaciją. Juk garantiją atskiroms dalims duoda gamintojas… pavyzdys: Jonas nusipirko TOPO centre kompiuterį (dėžę) su garantiniu lipduku. Po kiek laiko sudegė motininė plokštė, kuriai garantinis laikotarpis nėra pasibaigęs. Bet TOPO centras atsisako keisti kompiuterio detalę motyvuodami tuo, kad pažeistas garantinis lipdukas… Kas šioje situacijoje teisus?

Teisės Guru atsako:

Garantinio aptarnavimo sąlygos surašytos garantinio aptarnavimo suteikimo taisyklėse. Jas ir reikėtų pasiskaityti.
Jei pagal jas įtariate, kad Jūsų teisės visgi yra pažeidžiamos, kreipkitės į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 3780 access attempts in the last 7 days.