Sep 282007
 

Linas klausė: Turiu Peugeot 406, pirkau praeitais metais, parvežta iš Prancūzijos.TA perėjau iš karto be jokių nesklandumų ir šiaip atrodo, kad viskas tvarkoj.Po apytiksliai 9mėn. užsideginėjo vandens lemputė. Aušinimo skysčio papildžiau nepilnai litru. Kas galėtų būti, ar didelė bėda?

Guru atsako:

Na, jei lemputė užsidegė pirmą kartą per 9 mėnesius, tai nieko čia baisaus būti neturėtų: gal nugaravo, gal kada perkaito ir kažkiek per viršų išbėg – visko pasitaiko. Jei vėl kelis mėnesius bus ramu, tai tikrai jokios bėdos nėra, tačiau jei po litrą reiks pilti dažniau (pvz., kas savaitę), tuomet jau reikia pradėti ieškoti bėdos. Bėda gali būti tik viena – aušinimo sistemos nesandarumas: kiauras radiatorius automobilio priekyje, kiauras salono apšildymo radiatorius, kiauri jungiamieji vamzdžiai arba nesandarumas variklio viduje. Jei nesandarumas ne variklio viduje, tuomet tekėjimas matomas: pastovėjus automobiliui atsiranda balutės, drėksta salono grindys, naudojant šildymą labai rasoja langai, tačiau jei nesandarumas variklio viduje (pratrūkusi variklio cilindrų bloko galvutės tarpinė arba pati galvutė), tuomet jokios balutės neatsiranda. Požymis – daug garų iš automobilio išmetimo vamzdžio, aukštas slėgis aušinimo sistemoje (varikliui esant šaltam mažai padirbus ir atsukus aušinimo sistemos dangtelį stipriai šnypščia). Tuomet jau reikia ardyti variklį, ieškoti nesandarumo – galbūt pakaks pakeisti tarpinę, nušlifuoti galvutę ir viskas pasitaisys, o galbūt reiks kitos sveikos galvutės.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 2393 access attempts in the last 7 days.