Vitalis klausė: Esu autoavarijoje nukentėjęs asmuo. Šiuo atveju sužalotas turtas – lengvoji mašina. Atsakingojo asmens draudikas yra Baltikums draudimas. Šio draudimo paskirtas turto vertinimo ekspertas siūlo bei tuo pačiu įkalbinėja mane remontuotis automobilį jų nurodytuose servisuose. Aš, be abejo, atsisakiau ir pareikalavau, kad ekspertas man iteiktų turto apžiūros ataskaita, kurioje būtų nurodytas žalos dydis. Nepatenkintu žvilgsniu vertintojas informavo mane, kad vertinimas bus padarytas minimaliomis kainomis ir kad man ta ataskaita nieko nepadės. Ir pabrėžė, kad nesukčiau sau galvos ir važiuočiau į jų kurį nors servisą, atseit ten jie viską patys susitars. Visgi pagalvojau, kad kažkur šuo pakastas. Juk draudimas sumokės servisui menką sumą, už kurią servisas galbūt atliks darbus nekokybiškai ir pigiai. Daug skaičiau nusiskundimų, kad žmonės tiesiog prasikeikia dėl atsiradusių pasekmių po netikusiai atliktų darbų. Kaip patartumėte man šiuo atveju pasielgti? Gal pasisamdyti nepriklausomą ekspertą ir pasinaudoti jo vertinimu? Ir dar klausimas: jei aš būsiu nepatenkintas atliktu serviso remontu – kur galėčiau kreiptis dėl žalos atlyginimo išieškant konkrečiai iš serviso?
Teisės Guru atsako:
Jei įvertinimai Jūsų netenkins ar bus nepagrįsti, galite teikti savo įvertinimus (aš asmeniškai paprašiau kelių servisų sąmatų). Geriausia, aišku, derybas palikti servisui, kadangi kai kurie draudikai mėgsta pasiderėti. Abejoju, ar Jūs turite laiko ir noro gadinti nervus dėl kiekvienos detalės ar darbų kainos, nes kartais kompromiso paieškos yra ganėtinai ilgos. Be to, servisas gali kur kas labiau argumentuotai pagrįsti savo sąmatą.
Jokiu būdu nepasiduokite spaudimui, nes jei norėsite prisiteisti broko taisymo išlaidas, vėl kils papildomos problemos.
Sorry, the comment form is closed at this time.