Jan 222005
 

Altajavas klausė: Kas gali būti, jei mašinos aušinimo skystis pradedant varikliui kaisti kyla. Net pradeda bėgti per išsiplėtimo bakelio viršų. Iš kur tas spaudimas susidaro? Mašina Citroen Xsara 1998 metai 1.8 16vožtuvų.

Guru atsako:

Klausimas į klausimą: kiek užkaista variklis? Jei iki raudonos ribos – variklio aušinimo skystis verda ir natūralu, kad išbėga.
Kitais atvejais sunku pasakyti, iš kur susidaro spaudimas. Na, yra vandens pompa, kuri nuolat pumpuoja vandenį, dėl to aušinimo sistemoje vyksta cirkuliacija . Kadangi nuo variklio šyla aušinimo skystis (tokia aušinimo skysčio paskirtis), aušinimo skystis (kaip ir visi fiziniai kūnai) plečiasi. Kadangi plečiasi skystis, o jis užsandarintas – kyla slėgis, jei užsikimšęs vožtuvas, kuris padidėjus slegiui atsidaro.
Dažnai pats geriausias ir paprasčiausias sprendimas yra pakeisti radiatoriaus dangtelį, nes jis yra dvigubas: vienas sandarina iš išorės, kitas – kai radiatoriuje pakyla slėgis – nuleidžia į aušinimo sistemą.
Bet visų pirma reikia pažiūrėti, ar variklio temperatūra nebūna per didelė ir ar aušinimo skysčio nepripilta virš maksimalios ribos.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 315 access attempts in the last 7 days.