May 172004
 

Martyns klausė: Turiu tokia problemėlę. Man 18 metų.Ant veido labai daug tamsių spuogelių-inkštirų.Skaičiau, kad jie atsiranda dėl sutrikusio virškinimo, bet man jis nėra sutrikęs. Veidą plaunu du kartus per dieną, naudoju vaistą Dalacin,bet jie neišnyksta.Ką patartumėte daryti? Gal yra kokių vaistų, nes jie labai neestetiškai atrodo?

Medicinos Guru atsako:

Informacijos apie inkštirus (angliškai acne) galite rasti internete šiais adresais:
http://hcd2.bupa.co.uk/fact_sheets/Mosby_factsheets/acne.html
http://www.acneinfo.org/
www.substance.com/skin/acne/
ir kitais, http://www.google.lt/ įvedę acne paiešką.
Rašoma, kad įtakos turi psichoemocinė būsena (stresas).
Rekomenduojami antibakteriniai muilai, losjonai, vietiniai antibakteriniai tepalai. Jeigu tai nepadeda, rekomenduojama kreiptis į dermatologą (skiriami antibiotikai, hormoniniai preparatai ir retinoidai – visi šie vaistai turi ir nepageidaujamą poveikį, todėl pačiam pradėti gydymą jais nerekomenduojama).
Kosmetologės papildymas:

Visų pirma reikia išsiaiškinti odos tipą. Jeigu tai riebi oda, tada reikia žiūrėti, ar ji yra su drėgmės trūkumu ir pan. taigi jeigu naudosite tik vaistus spuogams nudžiovinti (pvz., Sebamed), tai juos ir reikia tepti tik ant paties ‘aknės iškilimo’ (spuogo), o toliau reikia tepti drėkinamus kremus, ir labai svarbu, kad kremai būtų gelio pagrindu, neriebios konsistencijos (jų galima įsigyti vaistinėse arba pas kosmetologą).

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 261 access attempts in the last 7 days.