Vida klausė: 2002-04-30d. tapau Tele2 abonente ir pasirašiau sutartē 2 metams. Kortelę žadėjo aktyvuoti 2 parų bėgyje, tačiau iki šiol aš vis negaliu skambinti. Visų pirma, sutartyje Tele2 padarė klaidą, nurodė neteisingą telefono numerį. 2002-05-02 nuvažiavau į Tele2, kad pataisytų sutartį, (ištaisytų savo klaidą)ir kuo greičiau man aktyvuotų kortelę, kad galėčiau skambinti. Pažadėjo, kad jau tą pačią dieną ryšys bus, tačiau taip neatsitiko. Dabar ėmiau abejoti: gal Tele2 nepataisė savo sutarties egzemplioriaus? Patarkite, kiek dar galėčiau laukti? Ir šiaip, gal Tele2 turėtų kompensuoti mano patirtus nuostolius, (privalau dabar skolintis mobilų telefoną iš draugų ir pirkti papildymus), juk Tele2 nevykdo savo įsipareigojimų? Kokia galėtų būti kompensacija iš Tele2?
Teisės Guru atsako:
Šiuos nuostolius įvertinti yra sunku. Jus pati turite nuspręsti, kokia yra padarytos žalos vertė pinigine išraiška. Vienam šis nuostolis gali būti labai nedidelis (pvz. man – ‘pamanyk tik… kelias savaites uždelsė’), kitam gali būti labai didelis (pvz. ‘rytoj išvažiuoju trims mėnesiams į kaimą, ir man telefono reikia būtent šiandien’). Bet kuriuo atveju teismų praktika Lietuvoje tokiais atvejais kol kas dar tokia, kad manau, jog Jūsų nervai tikrai daugiau kainuoja
O jei norite pagąsdinti Tele2 – siūlau į juos kreiptis raštu su pretenzija ir prašymu padaryti nuolaidą, nes Jūs per jų neveiklumą turėjote nuostolių.
Sorry, the comment form is closed at this time.