Feb 202002
 

rapidplay klausė: Štai kokia situacija: važiavau aš namo visuomeniniu transportu, autobusu. Dėl nenumatytų priežasčių buvo uždaryta gatvė (dėl avarijos). Reikėjo arba važiuoti per aplinkkelį, arba laukti, kol gatvė atsidarys. Autobuso vairuotojas pasirinko antrąjį variantą. Teko eit namo pėsčiom ~5km. Kiek žinau, kelią atidarė po 3 valandų. Tai va, ar numatyta kas nors, kas saugo mane tokiu atveju??? Ir kaip turėjo elgtis vairuotojas? Tiesa, jis net nesiūlė laukti, o tik atidarė duris ir visus paleido…

Teisės Guru atsako:

Manau, kad mūsų teisės aktai tokių atvejų nereglamentuoja. Ir abejoju, ar iš viso kur nors tai reglamentuota. Ką turi daryti vairuotojas tokiu atveju, manau, gali būti užfiksuota transporto įmonės vidaus veiklos aktuose: pareiginėse instrukcijose, darbų aprašymuose ir t.t. Bet kuriuo atveju čia ne į teisininką reikėtų kreiptis, o į transporto įmonės vadovybę.
Palyginimui: bendradarbis ka tik grįžo iš Švedijos ir papasakojo atvejį: jis nusipirko tarpmiestini autobuso bilietą Švedijoje, bet biliete buvo nurodyta ne ta išvykimo stotelė. Kai jis sužinojo, kad autobusas išvažiavo – pasiskundė autobusų stoties vadovybei, ji jam greitai suorganizavo taksi ir apmokėjo nuvežimo į kitą miestą išlaidas. Ir čia ne įstatymuose esme, o požiūryje į klientą.
Bet kuriuo atveju – teisę skųstis nekokybiška paslauga Jūs turite. Jūs užmokėjote už autobuso bilietą, kad nuvežtų iš punkto A į punktą B. Jums suteikė nekokybišką paslaugą.
Kuo daugiau bus skundų, tuo greičiau Lietuvoje keisis požiūris į klientą.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 85 access attempts in the last 7 days.