1. BENDROSIOS NUOSTATOS NUOSTATOS NUOSTATOS
1.1. Šių UAB “Top Tik” paslaugų teikimo taisyklių (toliau – „Taisyklės“) tikslas – reglamentuoti UAB “Top Tik”, juridinio asmens kodas 305620093, buveinė adresu Apkasų 10, LT-08229 Vilnius (toliau – „Įmonė“), prekybos taškuose, Įmonės valdomoje ir tvarkomoje interneto svetainėje www.guru.lt (toliau – „Interneto svetainė“) paslaugų teikimą.
1.2. Pagrindinės Įmonės teikiamos paslaugos apima bilietų, įskaitant, bet neapsiribojant dovanų kuponų, abonementų, nuolaidų kortelių, platinimo paslaugas, taipogi visas kitas paslaugas, kurias Įmonė teikia ar gali teikti ateityje (toliau – „Paslaugos“). Įmonė yra tik tarpininkas tarp renginio organizatoriaus ir bilieto pirkėjo.
1.3. Įmonės Paslaugos teikiamos vadovaujantis šiomis taisyklėmis, kitais Įmonės dokumentais, taip pat Įmonei taikomų teisės aktų reikalavimais. Su šiomis taisyklėmis privalo susipažinti visi asmenys, t. y. tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys (toliau – „Klientai“ arba „Asmenys“), kurie naudojasi Įmonės teikiamomis Paslaugomis tiek Įmonės prekybos taškuose, tiek Įmonės interneto svetainėje, tiek bet kurioje kitoje Paslaugų teikimo vietoje.
1.4. Gaudami, užsakydami ar naudodamiesi Įmonės Paslaugomis ir ištekliais Klientai patvirtina, kad yra susipažinę su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Jei asmuo nėra susipažinęs su šiomis taisyklėmis, Įmonė turi teisę atsisakyti suteikti Paslaugas.
1.5. Šios taisyklės yra sandorio, kurį Klientai sudaro naudodamiesi Įmonės Paslaugomis, neatskiriama sąlygų dalis.
1.6. Įmonė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias taisykles, ir tokie pasikeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Įmonės interneto svetainėje www.guru.lt. Klientams rekomenduojama visuomet susipažinti su naujausia šių taisyklių versija.
2. PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
2.1. Asmenys įsigyjantys bilietus, kartu sutinka ir su visomis bilietų naudojimo sąlygomis, kurios yra privalomos ir taikomos asmenims įsigijusiems bilietus. Asmenims nesilaikantiems bilietų naudojimo sąlygų Įmonė ir/ar renginio organizatorius gali taikyti sankcijas.
2.2. Įmonė teikia Įmonės turimą viešą informaciją visiems asmenims, kurie į ją kreipiasi tiesiogiai. Už specifinius informacijos pateikimo būdus, pvz. informacijos teikimą telefonu, gali būti nustatyti mokesčiai arba skambučių tarifai. Informaciją apie mokesčius (tarifus) taikomus informacijos pateikimo būdams, asmenys gali rasti interneto svetainėje arba kreipdamiesi į Įmonę.
2.3. Bilietai gali būti parduodami prekybos taškuose, įskaitant ir Interneto svetainę. Įmonė visiems asmenims užtikrina vienodas sąlygas įsigyti bilietus, todėl laisvas vietas bilietų pirkimo momentu parenka automatinė sistema. Šis punktas neapriboja Įmonės teisės paskirti vietas asmenims ne automatiniu būdu pagal specialius komercinius užsakymus / pasiūlymus arba kitais atvejais.
2.4. Bilietai asmenims išduodami (sugeneruojami) tik sumokėjus pilną bilietų kainą ir bilietams taikomus papildomus mokesčius. Informacija apie bilietų kainas, jiems taikomus papildomus mokesčius ir atsiskaitymo sąlygas yra pateikiama prekybos taškuose, Interneto svetainėje arba tiesiogiai kreipiantis į Įmonę.
2.5. Siekdama patenkinti skirtingų asmenų skirtingus poreikius Įmonė turi teisę sudaryti galimybes asmenims atsiskaityti už Paslaugas Įmonės prekybos
taškuose mokant grynaisiais, atsiskaitymo kortelėmis arba atsiskaityti už Paslaugas Įmonės interneto svetainėje, pasinaudojant elektroninės bankininkystės paslaugomis arba užsisakant išankstinę sąskaitą apmokėjimui ir ją apmokant. Informacija, ar galima atsiskaityti atsiskaitymo kortelėmis, ir kokių sistemų kortelėmis (pvz. „VISA“; „MASTERCARD“) galima atsiskaityti už Paslaugas, pateikiama Paslaugų teikimo metu Paslaugų teikimo vietoje ir gali skirtis. Dėl techninių kliūčių ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms, tam tikri atsiskaitymo būdai gali būti ribojami.
2.6. Siekdama užtikrinti kokybišką ir tinkamą Paslaugų teikimą, asmens duomenų apsaugą bei asmens identifikaciją, Įmonė turi teisę reikalauti, kad asmenys, norintys pasinaudoti galimybe įsigyti bilietus naudodamiesi interneto svetaine, joje registruotųsi, užpildydami elektroninę registracijos formą. Įmonė turi teisę, bet neprivalo, sudaryti galimybę asmenims užsiregistruoti interneto svetainėje, jiems užpildant rašytinę registracijos formą. Apie tokią galimybę Įmonė informuoja atskirai. Asmenys užsiregistravę Įmonės interneto svetainėje privalo laikytis Įmonės nustatytų, Interneto svetainėje taikomų jos naudojimo taisyklių ir reikalavimų, o šių taisyklių ir reikalavimų nesilaikant Įmonė turi teisę tokių asmenų registraciją panaikinti.
2.7. Paslaugų užsakymai interneto svetainėje apdorojami tik patikrinus kontaktinę ir finansinę informaciją. Jei asmenys pateikia neteisingą informaciją, Įmonė gali panaikinti neteisingą informaciją pateikusio asmens užsakymą ir/arba registraciją arba taikyti kitas sankcijas kaip nustatyta taisyklių 4 straipsnyje.
2.8. Įmonė turi teisę, bet neprivalo, sudaryti galimybę asmenims rezervuoti bilietus. Informaciją apie bilietų rezervavimo paslaugą, apie šios paslaugos teikimo sąlygas ir tai ar tokia paslauga teikiama, pateikiama Įmonės interneto svetainėje, prekybos taškuose arba tiesiogiai kreipiantis į Įmonę dėl informacijos suteikimo.
2.9. Įmonė interneto svetainėje bilietus įsigyjantiems/rezervuojantiems asmenims gali nustatyti bilietų užsakymo limitą, kuris negali būti viršytas. Už bilietų užsakymo limito viršijimą asmeniui gali būti taikoma atsakomybė, kaip nustatyta taisyklių 4 straipsnyje.
2.10. Įmonė turi teisę, bet neprivalo, sudaryti galimybę asmenims pasirinkti skirtingus įsigytų bilietų pristatymo būdus. Informaciją apie galimus bilietų pristatymo būdus, šios paslaugos teikimo sąlygas ir tai ar tokia paslauga teikiama, pateikiama Įmonės interneto svetainėje, prekybos taškuose arba tiesiogiai kreipiantis į Įmonę dėl informacijos suteikimo.
2.11. Paslaugos prekybos taškuose teikiamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, kitais Įmonės dokumentais ir galiojančių teisės aktų reikalavimais, kurie taikomi tokių paslaugų teikimui.
2.12. Įmonė turi teisę nustatyti papildomas ir/ar kitas Paslaugų teikimo sąlygas, nors ir nenumatytas šiose taisyklėse, informuodama apie tai viešai interneto svetainėje ar kitu Įmonės pasirinktu būdu.
2.13. Dėl techninių kliūčių ar esant kitoms aplinkybės Įmonės paslaugų teikimas gali būti sustabdytas ar nutrauktas. Įmonė taip pat turi teisę sustabdyti ir/ar nutraukti Paslaugų teikimą konkretaus asmens atžvilgiu, jeigu šis asmuo pažeidinėją šias taisykles, kitas Įmonės nustatytas taisykles ar sąlygas, elgiasi
neteisėtai ar jo veiksmai prieštarauja viešajai tvarkai ar gerai moralei.
2.14. Įmonė neatsako už teikiant Paslaugas ne dėl Įmonės kaltės atsiradusius Paslaugų teikimo sutrikimus ir/ar asmenų bei trečiųjų asmenų patirtą žalą.
3. ĮMONĖS IR KLIENTŲ (VARTOTOJŲ) TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Įmonės teisės ir
pareigos:
3.1.1. Įmonė privalo
tinkamai ir laiku suteikti Paslaugas visiems besikreipiantiems ir šių
taisyklių reikalavimų besilaikantiems asmenims.
3.1.2. Įmonė
privalo pagarbiai komunikuoti ir bendradarbiauti su visais
besikreipiančiais asmenimis.
3.1.3. Įmonė
turi teisę atsisakyti suteikti Paslaugas šiose Taisyklėse ir teisės
aktuose numatytais atvejais.
3.1.4. Įmonė
turi kitas teisės aktuose ir šiose Taisyklėse nustatytas teises ir
pareigas.
3.1.5. Klientų
teisės ir pareigos:
3.2. Klientai privalo:
3.2.1. tinkamai
ir laiku atsiskaityti su Įmone už Įmonės teikiamas Paslaugas;
3.2.2. nepažeisti
ir laikytis šių Taisyklių, kitų viešai skelbiamų sąlygų ir nuostatų,
teisėtų Įmonės nurodymų ir galiojančių teisės aktų reikalavimų;
3.2.3. neįžeisti
ir nediskriminuotų kitų asmenų, nežeminti kitų asmenų orumo, taipogi
nepažeisti Įmonės teisių ir teisėtų interesų;
3.2.4. teikiant
Įmonei duomenis atsakyti už jų teisingumą, išsamumą ir atitikimą tikrovei
bei prisiimti visus susijusius padarinius už tokių reikalavimų
nesilaikymą;
3.2.5. įgyvendinti
ir vykdyti kitas asmenims, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų,
nustatytas pareigas.
3.3. Klientai turi teisę:
3.3.1. laikydamiesi
šių taisyklių reikalavimų ir Įmonės nurodymų, naudotis visomis Įmonės
teikiamomis Paslaugomis;
3.3.2. gauti iš
Įmonės viešai skelbiamą Įmonės turimą informaciją;
3.3.3. naudotis
kitomis asmenims, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų suteikiamomis
teisėmis.
4. ATSAKOMYBĖ
4.1. Klientams pažeidusiems
šių Taisyklių ir/arba
galiojančių teisės aktų
reikalavimus Įmonė gali panaudoti šių Taisyklių 4.2.
punkte ir jo papunkčiuose
nurodytus teisių gynimo būdus.
4.2. Šių Taisyklių ir/arba
galiojančių teisės aktų numatytais atvejais Įmonė turi teisę be atskiro
įspėjimo savo pasirinkimu naudoti vieną arba kelias šio punkto
papunkčiuose numatytas priemones:
4.2.1. atsisakyti teikti Paslaugas;
4.2.2. panaikinti
asmens bilietų užsakymą arba bilietus;
4.2.3. kreiptis
į teisėsaugos ar kitas kompetentingas institucijas ir perduoti joms asmens
duomenis bei kitą susijusią informaciją;
4.2.4. neribotam laikui sustabdyti arba panaikinti asmens teisę
prisijungti prie Interneto svetainės;
4.2.5. panaikinti asmens registraciją Interneto svetainėje;
4.2.6. imtis
kitų įstatymuose numatytų teisių gynimo būdų.
4.3.7. Įmonė
veikia kaip tarpininkas tarp renginio organizatoriaus ir Kliento, todėl neatsako
už renginio kokybę bei už renginio metu Kliento patirtus tiesioginius ir /
ar netiesioginius nuostolius. Įmonė taip pat neatsako už bilietus įsigytus
iš trečiųjų asmenų (įskaitant bilietų perpardavėjus)
5. BILIETŲ ĮSIGIJIMO, KEITIMO IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR TVARKA
5.1. Bilietų įsigijimo tvarką
reglamentuoja šių taisyklių 2 skyriaus „Paslaugų teikimo sąlygos“ nuostatos.
5.2 Bilietai, pagal Lietuvos
Respublikos teisės aktus, priskiriami negrąžinamoms prekėms. Įmonė nekeičia
bilietų ir negrąžina pinigų, kai nupirktas bilietas pametamas, pavagiamas,
pažeidžiamas ar sunaikinamas, kai asmuo dėl bet kokių priežasčių nebepageidauja
naudotis paslaugomis, kurioms buvo įsigytas bilietas, ir tai įvyko ne dėl šių
taisyklių 5.4 punkte numatytų aplinkybių, taipogi kitais šias paslaugas
teikiančių asmenų nustatytais atvejais. Įmonė sugadintų, suplėšytų ar pažeistų
bilietų nekeičia. Esant pretenzijoms dėl šiame Taisyklių punkte nurodytų
aplinkybių asmenys turi kreiptis tiesiogiai į renginio organizatorių.
5.3. Asmenys prieš įsigydami
bilietus privalo įvertinti visas renginio, į kurį yra įsigyjami bilietai,
vykdymo aplinkybes, įskaitant datą, laiką, vietą ir kitas renginio sąlygas,
taip pat susipažinti su visa jiems aktualia bilietų įsigijimo ir renginio
vykdymo informacija. Dėl šios priežasties, taip pat dėl to, kad bilietų į
renginį pardavimas yra susijęs su iš renginio gaunamų pajamų planavimu, jų
paskirstymų, papildomų paslaugų užsakymu, renginio vietų išdėstymu, jų kiekiu
ir pan., įsigyti bilietai nėra keičiami.
5.4. Jei renginys į kurį Klientas
įsigijo bilietą yra atšaukiamas, pakeičiama jo data ar laikas arba keičiamos
kitos su renginiu susijusios sąlygos, Įmonė gali tokią informaciją perduoti
Klientams, jei ją Įmonei perduoda ir suteikia įgaliojimus ją platinti
Organizatorius (tokiu atveju informacija Klientams įsigijusiems bilietus
nuotoliniu būdu, perduodama pirkimo metu nurodytu kontaktiniu el. pašto adresu,
o įsigijusiems bilietus fizinėse kasose – informacija skelbiama Interneto
svetainėje prie renginio aprašymo arba kitomis organizatoriaus pasirinktomis
priemonėmis, o už informacijos turinį bei jos įvykdymą yra atsakingas
organizatorius). Tačiau Įmonė negali garantuoti, kad Klientams tokia
informacija apie atšaukimą ar kitų su renginiu susijusių sąlygų pakeitimą bus
perduota iki renginio pradžios. Klientai yra patys atsakingi už bet kokios
informacijos, susijusios su renginiu, tikrinimą, o organizatoriai – atsakingi
už tokios informacijos skleidimą. Įmonė nėra atsakinga nei už informacijos apie
atšauktą renginį ar kitas pakeistas su renginiu susijusias sąlygas skleidimą ar
neskleidimą, nei tokios informacijos teisingumą ir (ar) išsamumą.
5.5. Jei renginys yra
atšaukiamas, pakeičiama jo data ar laikas arba keičiamos kitos su renginiu
susijusios sąlygos, bilietus įsigiję Klientai dėl pinigų grąžinimo ir / ar
nuostolių atlyginimo turi teisę kreiptis į renginio organizatorių, nurodytą ant
bilieto. Visais atvejais dėl pinigų grąžinimo už bilietus (įskaitant visus
bilietui taikytus papildomus mokesčius) ar nuostolių atlyginimo Klientai
privalo kreiptis tiesiogiai į ant bilieto nurodytą renginio organizatorių,
nebent Interneto svetainėje bus viešai paskelbta kitaip, pvz., organizatorius
pinigų grąžinimą gali pavesti Įmonei, kaip įgaliotam asmeniui (tačiau ir
pastaruoju atveju už pinigų grąžinimą ir / ar nuostolių atlyginimą yra
atsakingas organizatorius; Įmonė gali atlikti tam tikrus veiksmus (pvz.,
viešinti informaciją, nurodyti grąžinimo tvarką, atlikti pilną arba dalinį
pinigų grąžinimą), kaip organizatoriaus nustatytų ir Įmonei pateiktų
instrukcijų bei nurodymų vykdytojas). Bilietų grąžinimo tvarką organizatorius
detalizuoja kiekvieno renginio atveju atskirai.
5.6. Įmonės nuožiūra Įmonės
interneto svetainėje ar kitu Įmonės pasirinktu būdų gali būti skelbiama kitokia
pinigų už bilietus grąžinimo tvarka.
5.7. Elektroniniai bilietai,
įsigyti interneto svetainėje, grąžinami asmeniui prisijungus prie interneto
svetainė www.guru.lt jam vadovaujantis šioje svetainėje pateikiamais
nurodymais.
5.8. Įmonė turi teisę, bet
neprivalo, sudaryti galimybę asmenims grąžinti bilietus skirtinguose platinimo
taškuose. Dėl galimybės grąžinti bilietus skirtinguose taškuose asmenys turi
teirautis Įmonės tiesiogiai.
5.9. Jei už bilietą ar užsakymą
sumokėta suma yra per maža, nepaisant priežasčių dėl kurių taip atsitiko, Įmonė
turi teisę atsisakyti suteikti Paslaugas, panaikinti bilietą ar užsakymą ir
grąžinti asmeniui jo sumokėtą sumą. Jei už bilietą ar užsakymą sumokėta per
daug, Įmonė asmens prašymu grąžina asmeniui pinigų sumą, kuri viršijo reikiamą
sumokėti sumą. Tuo atveju, kai Įmonei asmuo yra pateikęs savo banko ir
sąskaitos rekvizitus, Įmonė turi teisę šią sumą grąžinti asmeniui ir
nesulaukusi jo prašymo.
5.10. Įmonė pažymi, jog asmenys,
įsigiję bilietus nuotoliniu būdu (t.y. Įmonės interneto svetainėje) neturi
teisės atsisakyti sutarties (t.y. bilieto pirkimo sutarties) pagal Lietuvos
Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnį.
5.11. Jeigu Klientas pametė,
sunaikino ar sugadino, ar kitaip prarado įsigytą abonementą arba bilietą, jis
turi galimybę (renginio organizatoriui leidus) šį abonementą ir/ar bilietą
perspausdinti už papildomą nustatytą mokestį, kurio dydį Pirkėjas gali sužinoti
Įmonės nurodytais kontaktais, taip pat – kasose. Tokiu atveju, Klientui yra
suprantama, kad trečiajam asmeniui radus pamestą bilietą/abonementą, į renginį
patenka asmuo, pirmas pateikęs bilietą įėjimo kontrolės vietoje.
6. TAIKOMI APRIBOJIMAI IR DRAUDIMAI
6.1. Įmonės Interneto svetainės
turinys ir programinė įranga yra Įmonės ir / ar jos partnerių nuosavybė, kuri
yra saugoma galiojančiais įstatymais. Asmenys naudodamiesi Interneto svetaine
privalo nepažeisti Įmonės teisių bei teisėtų interesų ir naudotis Interneto
svetaine laikydamiesi teisės aktų reikalavimų, Interneto svetainėje pateikiamų
taisyklių, draudimų, nurodymų ir bet kokių kitokių teisėtų Įmonės reikalavimų.
6.2. Asmenims draudžiama platinti, keisti, neteisėtai kopijuoti, spausdinti ar
kitaip neteisėtai naudoti Įmonės Interneto svetainėje pateiktą informaciją be
rašytinio Įmonės leidimo.
6.3. Asmenys neturi teisės bilietų klastoti, jų kopijuoti, taip pat panaudoti
bilietus ar juos įgyti kitu neteisėtu būdu. Asmenys, nesuderinę su Įmone,
neturi teisės pardavinėti bilietų. Visos bilietų dizaino ir turinio autorinės
teisės priklauso Įmonei ar jos partneriams.
6.4. Asmenims yra taikomi kiti šiose Taisyklėse, bei Įmonės Interneto
svetainėje ar kitoje Įmonės viešai skelbiamoje medžiagoje taikomi apribojimai,
draudimai, reikalavimai ir taisyklės.
7. BILIETŲ DRAUDIMAS
7.1. Įmonė
teikia papildomą bilietų draudimo paslaugą (toliau – Draudimas) Klientams,
siekiant kompensuoti bilieto kainą tuo atveju, jei bilieto savininkas negali
dalyvauti renginyje dėl žemiau šiame skyriuje nurodytų priežasčių.
7.2. Draudimas siūlomas ir
įsigyjamas papildomai bilietų pirkimo metu. Draudimo galiojimas prasideda
apmokėjimo už bilietą ir Draudimo paslaugą momentu ir galioja iki renginio
pabaigos. Draudimo naudos gavėjas yra bilieto savininkas. Perdavus bilietą
trečiajam asmeniui, Draudimo teisės ir pareigos automatiškai pereina naujajam
bilieto savininkui.
7.3. Draudžiamuoju įvykiu yra laikomas bilieto
savininko negalėjimas dalyvauti renginyje, atsiradęs dėl šių aplinkybių:
7.3.1. bilieto savininko arba jo šeimos nario mirtis,
įvykusi ne anksčiau kaip 10 (dešimt) kalendorinių dienų iki renginio pradžios;
7.3.2. bilieto savininko arba jo vaiko iki 12
(dvylikos) metų amžiaus nelaimingas atsitikimas arba staigi ir netikėta liga,
reikalaujanti nuolatinės slaugos ir priežiūros, diagnozuota ne anksčiau kaip
prieš 5 (penkias) kalendorinės dienos iki renginio dienos;
7.3.3. žala bilieto savininko gyvenamajam būstui
Lietuvoje (namui, butui arba juose esančiam turtui), atsiradusi dėl gaisro,
sprogimo, audros, krušos, potvynio, iš vamzdžių išsiliejusio vandens, vagystės,
apiplėšimo ar trečiųjų asmenų veikos, jeigu žalos dydis viršija 2 000 (du
tūkstančius) eurų ir ji įvyko per 24 (dvidešimt keturias) valandas iki renginio
bei yra būtinas bilieto savininko asmeninis buvimas gyvenamajame būste;
7.3.4. bilieto savininko transporto priemonės
(automobilio, taksi, autobuso ir kt.) patekimas į eismo įvykį vykstant į
Renginį.
7.4. Draudimo išmoka lygi biliete nurodytai sumai už
nepanaudotą bilietą. Jei įsigytas abonementas, išmokos dydis už vieną
nepanaudotą bilietą apskaičiuojamas visą abonemento kainą padalijus iš visų
abonemento renginių skaičiaus.
7.5. Draudimo išmoka nėra mokama, jei nustatoma bent
viena iš šių aplinkybių:
7.5.1. bilietas buvo panaudotas dalyvavimui renginyje;
7.5.2. bilieto savininkas nepatenka į renginį dėl
eismo spūsties, išskyrus atvejus, kai spūstis susidarė dėl bilieto savininko
transporto priemonės (automobilio, taksi, autobuso ir kt.) patekimo į eismo
įvykį;
7.5.3. bilieto kainą grąžino renginio organizatorius
ar kitas asmuo;
7.5.4. renginys buvo atšauktas arba atidėtas (šiuo
atveju kompensavimo tvarką nustato renginio organizatorius);
7.5.5. bilietas buvo anuliuotas dėl Renginiui taikomų
valstybės ar kitų institucijų apribojimų ar draudimų.
7.6. Klientas norėdamas gauti Draudimo išmoką privalo
užpildyti prašymą dėl Draudimo išmokos ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių
dienų po renginio, kuriame negalėjo dalyvauti. Prie prašymo privalo būti
pridėti šie dokumentai: i) apdraustas bilietas; ii)
bilietas; ii) bilietas; ii) mirties
liudijimas (šių Taisyklių 7.3.1. punkte nurodytu atveju); iii) medicininė
pažyma (šių Taisyklių 7.3.2. punkte nurodytu atveju); iv) fotonuotraukos arba
specialiųjų tarnybų protokolai/parodymai, žalos padarymo aktai, kiti įrodymai,
pagrindžiantys būtinybę Klientui likti namuose (šių Taisyklių 7.3.3. punkte
nurodytu atveju); v) Policijos pareigūnų parodymai/protokolai, eismo įvykio
deklaracija ar nuotraukos, patvirtinančios eismo įvykio buvimą (šių Taisyklių
7.3.4. punkte nurodytu atveju). Prašymas gali būti siunčiamas Įmonės el.
paštu
nurodytu atveju); iii) medicininė pažyma (šių
Taisyklių 7.3.2. punkte nurodytu
atveju); iv) fotonuotraukos arba specialiųjų tarnybų
protokolai/parodymai,
žalos padarymo aktai, kiti įrodymai, pagrindžiantys
būtinybę Klientui likti
namuose (šių Taisyklių 7.3.3. punkte nurodytu atveju);
v) Policijos pareigūnų
parodymai/protokolai, eismo įvykio deklaracija ar
nuotraukos, patvirtinančios
eismo įvykio buvimą (šių Taisyklių 7.3.4. punkte
nurodytu atveju). Prašymas
gali būti siunčiamas Įmonės el. paštu nurodytu
atveju); iii) medicininė pažyma (šių Taisyklių 7.3.2. punkte nurodytu atveju);
iv) fotonuotraukos arba specialiųjų tarnybų protokolai/parodymai, žalos
padarymo aktai, kiti įrodymai, pagrindžiantys būtinybę Klientui likti namuose
(šių Taisyklių 7.3.3. punkte nurodytu atveju); v) Policijos pareigūnų
parodymai/protokolai, eismo įvykio deklaracija ar nuotraukos, patvirtinančios
eismo įvykio buvimą (šių Taisyklių 7.3.4. punkte nurodytu atveju).
Prašymas gali būti siunčiamas Įmonės el. paštu info@guru.lt arba registruota pašto
korespondencija Įmonės registruotu buveinės adresu. Siunčiant prašymą
elektroniniu paštu, jis privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu
parašu.
buveinės adresu. Siunčiant prašymą elektroniniu paštu,
jis privalo būti pasirašytas
kvalifikuotu elektroniniu parašu. buveinės
adresu. Siunčiant prašymą elektroniniu paštu, jis privalo būti pasirašytas
kvalifikuotu elektroniniu parašu.
7.7. Per 5 (penkias) darbo dienas nuo šių Taisyklių
7.6. punkte nurodytų dokumentų gavimo Įmonė patikrina,
ar yra pagrindas išmokėti Draudimo išmoka, ir nustačiusi, kad pagrindas yra –
per 3 (tris) darbo dienas perveda lėšas į Kliento nurodytą banko sąskaitą.
8. SAUGAUS VARTOTOJO ELGESIO INTERNETO SVETAINĖJE REIKALAVIMAI
8.1. Asmenys prieš gaudami / užsakydami Paslaugas turėtų
kiekvieną kartą išsamiai susipažinti su Paslaugų teikimo sąlygomis,
bilietų ar Paslaugų kaina, išsiaiškinti bilietų, kurie
suteikia teisę
pasinaudoti paslaugas teikiančio asmens paslaugomis,
nustatytus apribojimus ir
/ ar kitus paslaugų teikimo kriterijus. Kilus
neaiškumams, asmenys privalo
teirautis Įmonės papildomos informacijos.
8.2. Užsisakydami bilietus Interneto svetainėje, asmenys
privalo įsitikinti, kad ieško bilietų ir / ar teikia užsakymus naudodami tik
vieną naršyklės langą. Jei asmenys ieško bilietų naudodamiesi keliais naršyklės
langais, jie gali netekti savo bilietų arba gali pasibaigti asmens prisijungimo
prie interneto svetainės sesijos laikas. Dėl šios priežasties gali sutrikti bilietų užsakymo – įsigijimo procedūra. Asmenims, besinaudojantiems Interneto svetaine draudžiama:
8.2.1. be rašytinio Įmonės sutikimo naudoti bet kokius
prietaisus, programas ar programinę įrangą, siekiant kopijuoti Interneto svetainėje
esantį turinį arba siekiant bet kokių kitokių neteisėtų veiksmų;
8.2.2. naudoti
bet kokius prietaisus, programas ar
programinę įrangą bilietų užsakymams apdoroti ar talpinti
Įmonės Interneto
svetainėje;
8.2.3. naudoti
bet kokius prietaisus, programas ar programinę
įrangą, kuri gali trukdyti tinkamam Interneto svetainės veikimui;
8.2.4. atlikti
bet kokius veiksmus kurie sudarytų neracionalią
ar per didelę apkrovą Interneto svetainei;
8.2.5. prisijungti, perkrauti ar „atnaujinti“
interneto svetainės puslapius ar teikti kitokius prašymus serveriams, dažniau
nei vieną kartą per trijų sekundžių intervalą.
8.3. Asmenys
naudojasi Interneto svetaine savo rizika. Asmenys
yra patys atsakingi dėl savo slaptažodžio ir / ar raktinio žodžio, jei toks yra, slaptumo. Įmonė negarantuoja ir nėra
atsakinga už tai, kad asmenims naudojantis
Interneto svetaine nekils jokių trukdžių ar problemų.
8.4. Visais atvejais gaudamas / kreipdamasis dėl / užsakydamas
Paslaugas asmuo turi elgtis protingai sąžiningai ir apdairiai, pateikdamas
Įmonei tik teisingą informaciją ir išsiaiškindamas visas jam konkrečiu atveju
svarbias aplinkybes bei sužinodamas visą jam reikalingą informaciją.
9. SKIRTINGOS PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS, KAI TUOS SKIRTUMUS TIESIOGIAI PATEISINA OBJEKTYVŪS KRITERIJAI
9.1. Bilietus
įsigyti ir naudotis Įmonės Paslaugomis gali
visi asmenys, turintys teisines ir tam tikrais atvejais technines galimybes (internetas, telefonas ir pan.) sudaryti
tokius sandorius, t. y.
asmenys turintys visišką veiksnumą arba ribotą
(nevisišką) veiksnumą, tačiau galintys sudaryti tokio pobūdžio sandorius.
9.2. Paslaugų teikimo sąlygos taip pat gali skirtis ir
dėl kitų aplinkybių (pvz. bilietų parduodamų skirtingoms asmenų grupėms (pensininkams,
studentams ir pan.) kaina, bilietų kaina priklausoma nuo perkamų bilietų kiekio
ar išankstinio įsigijimo, taip pat nuo šių priežasčių priklausantys papildomi
mokesčiai ar jų dydis ir pan.), tačiau Įmonė taikydama skirtingas Paslaugų
teikimo sąlygas privalo nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų
reikalavimų.
9.3. Skirtingos Paslaugų teikimo sąlygas taip pat gali
atsirasti esant šiose taisyklėse numatytoms aplinkybėms.
10. NEMOKAMAI AR SU NUOLAIDA TEIKIAMOS PASLAUGAS
10.1. Įmonė turi teisę nuspręsti teikti kai kurias Paslaugas
su nuolaida ar nemokamai. Visa informacija apie Paslaugas, kurioms taikoma
nuolaida, kurios teikiamos papildomai prie pagrindinių paslaugų ar nemokamai nurodoma
prekybos taškuose, Interneto svetainėje, tiesiogiai kreipiantis į Įmonę arba paskelbiama
kita Įmonei priimtina forma.
10.2. Asmenys
Įmonės iniciatyva turi teisę nemokamai susipažinti
su interneto svetainėje pateikiama informacija,
taip pat gauti Įmonės pateikiamą
naudingą informaciją (reklamą, informacinius pranešimus ir pan.).
11. KITOS SVARBIOS SĄLYGOS
11.1. Įmonė neteikia jokių garantijų savo teikiamoms Paslaugoms,
išskyrus kai garantijos yra privalomos ir atitinkamų Paslaugų teikimui taikomos
pagal galiojančių teisės aktų reikalavimus. Tokiu atveju garantija teikiama
minimalia leistina teisės aktuose nustatyta apimtimi, išskyrus atvejus, kai
pati Įmonė aiškiai nurodo, kad garantija atitinkamoms Paslaugoms yra teikiama
kitokia (didesne nei minimalia leistina) apimtimi.
11.2. Įmonė
neatsako už Interneto svetainėje ar prekybos taškuose pateikiamos informacijos išsamumą ir pilnumą.
Įmonė paprastai Interneto svetainėje
ir prekybos taškuose pateikia organizatorių jai pateiktą
informaciją. Išsamesnės ar papildomos informacijos
ieškantys asmenys gali kreiptis tiesiogiai į Įmonę, tačiau pastaroji platesnę
informaciją, jei ji Įmonei asmens kreipimosi metu nėra žinoma, pateiks tik
susisiekusi su organizatoriais arba nukreips besikreipusius asmenis tiesiogiai
bendrauti su organizatoriais.
11.3. Visi ginčai su Įmonė sprendžiami derybų būdu.
Jei taikiomis derybomis nepavyksta išspręsti kilusių ginčų, jie, neatsižvelgiant
į galimus galiojančių įstatymų nuostatų prieštaravimus, bus sprendžiami vadovaujantis
galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais ir tik Lietuvos Respublikos
teismuose.
11.4. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis
subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas A. Goštauto g.
12, 01108 Vilnius,www.vvtat.lt
