Jul 302007
 

Arvydas klausė: Sakykit, prašom, kaip atkurti Outlook Express laiškus, kurie dingo nutraukus pašto dėžutės „suspaudimą“ (compacting)? Dingo patys naujausi laiškai.

Guru atsako:

Yra keli atvejai, kuomet pasinaudojant suspaudimo funkcija žinutės „dingsta“.
Prieš suspaudimą derėtų pasidaryti žinučių atsarginę kopiją. Jei naudojate naujausią Outlook Express versiją, tai turėtų būti daroma automatiškai, o kitu atveju reikėtų atsisiųsti Microsoft siūlomą pataisą: http://support.microsoft.com/kb/918069. Žinutės gali dingti, jei suspaudimo metu procesas būna pertraukiamas (kaip ir Jūsų atveju; kitą sykį pakanka netinkamu laiku uždaryti programą) arba dėl kokios nors kitos klaidos.
Jei pastebėjote, kad dingo žinutės, geriausia iš karto išjungti programą. Jei jau buvote įdiegę Microsoft pataisą, tuomet šiukšlinėje (Recycle Bin) turėtumėte ieškoti failo, kuris vadintųsi inbox.bak, ar, jei laiškai buvo kitame kataloge, katalogo_pavadinimas.bak. Jį reikėtų perkelti į darbinį Outlook Express katalogą: {VARTOTOJO}Local SettingsApplication DataIdentities{ID}microsoftoutlook express. Čia {VARTOTOJO} yra kelias iki vartotojo darbinio medžio šaknies, pavyzdžiui: C:Documents and Settingsvartotojo_vardas, o {ID} – unikalus simbolių rinkinys skliausteliuose, nurodantis, kuri Outlook Express paskyra naudojama, jei yra kelios; jei tik viena pašto paskyra, tai bus tik vienas katalogas su identifikatoriumi, panašiu į šį: {05A26C0D-1173-4013-84A0-EAC2A1FE40F6}.
Perkėlus failą, reikėtų jį pervadinti, plėtinį „bak“ pakeičiant plėtiniu „dbx“. Po to iš naujo paleisti Outlook Express.
Jei programos pataisos įdiegę nebuvote, galima bandyti pasinaudoti sugadintų Outlook Express katalogų taisymo priemonėmis, kurių sąrašą rasite čia. Viena iš priemonių, kurias galite pasirinkti – ScanDBX, tačiau tai tik pavyzdys.

Susiję straipsniai:

  • Susijusių straipsnių nėra
 Posted by at 12:00 am

Sorry, the comment form is closed at this time.

Bad Behavior has blocked 697 access attempts in the last 7 days.