Linas klausė: Turiu VW Sharan turbo dyzelį. Kai važiuoju į kalną, labai kaista aušinimo skystis,o kai leidžiuosi nuo kalno, visai atšąla. Kai užkaista aušinimo skystis, nebepučia šilto oro. Labai kietos aušinimo skysčio žarnelės, nuorinu, bet po 5 kilometrų vėl tas pats, su atsuktu aušinimo skysčio bakelio dangteliu negaliu važiuoti,nes visai dingsta aušinimo skystis! Kas gali būti?
Guru atsako:
Aukštas slėgis aušinimo sistemoje yra pradegusios tarpinės ženklas (tarpinės tarp cilindrų bloko ir vožtuvų galvutės). Reiktų patikrinti cilindrų darbinius slėgius, kad įsitikintumėte. Tame cilindre, kurio aplinkoje pradegė tarpinė, slėgis turėtų būti bent kiek žemesnis. Dar vienas požymis – garai iš išmetimo vamzdžio. Jei jų daugiau, nei įprastai, tai tikrai laikas keisti tarpinę.
Sorry, the comment form is closed at this time.